Cauta in baza noastra de date... (nu merge mereu corect)

muzicaok.blogspot.com

Acest blog este DoFollow! Nu faceti spam, comentati direct la subiect cu nume real, fiecare comentariu facut i-ti aduce un backlink daca ai site!

Plateste Dot.tk cand comanzi ceva de la ei prin programul "Ambassador"

Salut, cei care ati incercat sa lucrati cu Dot.tk, probabil v-ati intrbat daca ei i-ti trimit comenzile acasa, daca sunt seriosi sau daca trebuie trebuie sa platesti tu taxa de transport sau alte probleme...

Iata aveti aici mai jos o aplicatie prin care daca o descarcati puteti sa aveti rapid si simplu, un domeniu pofesional .tk


Iata pentru voi am acum un raspuns aproape clar, eu in momentul de fata lucrez cu programul "Ambassador" de la Dot.tk unde dupa cum bine stiti, se lucreaza cu "pestisori(fresh fish)", sau cu bani reali.

Eu am avut urmatoarele experiente cu ei:

1 Am cumparat 2 domenii platite .tk pe 2 ani cu 75 de pestisori/domeniu
2 Am comandat o rama foto pentru 1000 de pestisori
3 Am comandat un webcam pentru 250 de pestisori

1 - Domeniile mi-le-au trecut pe numele meu, Jocuriok.tk si G-top.tk puteti verifica pe who.is sa vedeti ca sunt pe numele meu timp de 2 ani :)

2 - Pentru rama foto care valoreaza 1000 de pestisori, mi-au trimis un mail in care mi-au cerut o adresa exacta unde am scris asa:

Numele Meu
Strada, Number
Judet: JudetulTau
Localitatea Ta
Codul postal (ex: 437220)
Romania

Apoi mi-au trimis o scrisoare scrisa de mana dupa vreo 1 saptamana de la mailul pe care l-am trimis eu cu adresa mea exacta, o scrisoare in care era un cod pe care au zis sa-l retrimit la adresa lor de mail pentru a verifica daca adresa postala este cea corecta.

De notat este faptul ca daca te uiti la "stats" in "Ambassador" o sa vezi ca dupa ce le-ai trimis mailul cu adresa ta completa, o sa vezi ca se schimba statusul produsului comandat, care prima data cand comanzi este New apoi cand ai trimis adresa ta se va schimba in "in backorder" iar la final vei avea statusul "shipped" cand i-l vei avea pe cel de pe urma, nu i-ti mai face griji, :)
pachetul tau este deja trimis la adresa ta fara a plati vreo taxa!!!

Eu acum am trimis codul din scrisoare la adresa de mail specificata de ei (xavier@dot.tk) si astept rama foto si webcamul.

Daca esti in neclar cu ceva, lasa un comment... Sper ca acest articol v-a ajutat , Marcel Domuta

Niciun comentariu:

Alte postari