Cauta in baza noastra de date... (nu merge mereu corect)

muzicaok.blogspot.com

Acest blog este DoFollow! Nu faceti spam, comentati direct la subiect cu nume real, fiecare comentariu facut i-ti aduce un backlink daca ai site!

Am cumparat WwW.TerrorX.Ucoz.Com

Din data de 12.12.2010 Terrorx i-mi apartine.
Am remodificat linkurile de parteneriat asa ca daca cineva doreste linkexchange, sa ma anunte pe Yahoo! dulcikul_tk_best.

Ma voi ocupa in aceasta iarna 2010-2011 mai mult de el apoi urmand sa-mi caut Uploaderi si Moderaori pe site pentru a mari comunitatea si pentru a impartasi si altora din cunostintele noastre, linkuri externe catre Jocuri noi pc, Filme noi, Programe, Hackuri, Windows-uri, etc...

Iata cum arata acum siteul:


In continuare vrem sa fiti alaturi de noi si sa folosim acest site pentru a uni lume pentru a invata sau pur si simplu... pentru a pierde timpul nostru Online...

Pentru cei care cauta link exchange trebuie sa stiti cateva lucruri despre acest site.

1 Adresa: WWW.TERRORX.UCOZ.COM
2 Pagerank actual (13.12.2010): 2
3 Pagini indexate in Google(13.12.2010): Aproximativ 12.100
4 Vizite actuale: 400-800 (Naturale)
5 Ownerul siteului: staRMaxX (Eu)

Va asteptam pe site... Succes!

Niciun comentariu:

Alte postari