Cauta in baza noastra de date... (nu merge mereu corect)

muzicaok.blogspot.com

Acest blog este DoFollow! Nu faceti spam, comentati direct la subiect cu nume real, fiecare comentariu facut i-ti aduce un backlink daca ai site!

Nametii i-si fac de cap

http://www.ziuaveche.ro/wp-content/uploads/2011/12/Unde-sunt-z%C4%83pezile-de-alt%C4%83-dat%C4%83.jpgIntr-o noua forma (winter) revin sa scriu despre ceea ce eu numesc 'iarna' dar la care sincer nu m-am asteptat... Intr-e timp ce aces an am cutreierat Romania cu munca, in vara prin Satu Mare apoi la Bucuresti pe la National Arena, iar catre toamna am lucrat pe la Hunedoara, mai precis in muntii Retezat in rezervatia naturala.
  Acolo am prins prima zapada in 19 Noiembrie urmand ca pana in decembrie 17 sa plecam acasa de acolo... Omatul ne-a oprit orice fel de activitati! Acum ca vorbim despre nabadaile omatului, am vazut ca vin sarbatorile, trece craciunul, trece anul nou si nimic... numai noroi.
  Ei bine ma gandeam eu la un -4 hai -6 da nici macar -10... si uite unde am ajuns, chiar acuma seara pe termometrul masinii unui prieten am vazut -18,5 grade aici in Maramures. Frumos nu?
   Totusi nu i-am ajuns pe bietii oameni care stau sub dune de 4-5 metri de omat... ba Doamne fereste,
dar este totusi un bine in tot acest 'frig' saniile si schiurile sunt acum unelte de prima mana. Sa auzim de bine si sa ne intalnim poate la un ceai fierbinte poate pe la Cavnic sau prin alte locuri.
 Va multumesc ca a-ti citit acest mic articol.

Va mai astept p'aici, toate cele bune,             
          =Marcel=

Niciun comentariu: