Cauta in baza noastra de date... (nu merge mereu corect)

muzicaok.blogspot.com

Acest blog este DoFollow! Nu faceti spam, comentati direct la subiect cu nume real, fiecare comentariu facut i-ti aduce un backlink daca ai site!

Raportati aici probleme de care va loviti - Nu fiti vulgari!

Am facut aceasta postare pentru a putea sa va ajutam cu problemele pe care le intampinati!

Iata siteurile pentru care va putem oferi ajutor sau sfaturi:

www.jocuriok.yolasite.com
www.terrorx.ucoz.com
www.short-url.tk
www.furl.short-url.tk
www.jocuriok.tk
www.xdownload.do.am
www.jocurisifilmefull.com
www.terrorx.eu

Va uram mult succes si sppor la descarcat!

11 comentarii:

tom spunea...

am incercat sa descarc totul despre fotbal dar nu merge.v-as ruga sa-l repostati multumesc

Domuta Marcel spunea...

Stimate "Tom" te rog sa ne postezi linkul unde se afla acel maetrial pe care nu l-ai putut descarca! I-ti multumim pentru interesul acordat cat si pentru raportare! Spor in continuare.

maya spunea...

buna seara.....am incercat sa descarc un joc si nu am putut......de ce?

king cobra 13 spunea...

am o rugaminte mare la cei care pun jocurile,treceti va rog si cerintele jocului respectiv,in rest felicitari tuturor pentru ce faceti,stima si respect

Anonim spunea...

suteti tari uite un sait www.sandokan1987.forums4him.com dar e in renovare si am nevoie de moderatori

Anonim spunea...

nu merge aplicatia pentru TK

Domuta Marcel spunea...

Aplicatia functioneaza 100% deoarece este rulata depe serverul principal tk registrar, incercati sa rezolvati altfel problema, redownloadati aplicatia si va functiona!

O zi buna

Raluca spunea...

Buna seara . Am descarcat si eu windows 7 de pe site-ul dumneavostra. Sunt 4 parti, cum procedez in continuare? Ce ar trebui sa fac ? Va multumesc anticipat .

Anonim spunea...

misto
abeea ast sa vad ce pot descarca

Domuta Marcel spunea...

Raluca, in continuare, pune arhivele toate patru intr-un folder, apoi extrage din oricare cu mausul fisierele din arhiva, apoi alegi imaginea .iso si o arzi pe un dvd cu nero image drive sau cu ajutorul lui Power ISO, bafta!

Anonim spunea...

Monopoly nu merge descarcat ca nu are Link de descarcare. Jocu se afla aici http://terrorx.ucoz.com/publ/jocuri/1-1-0-371